lunes, 18 de julio de 2011

Resposta Instància "Restes de poda de la carretera"

Benvolgut Sr. Cros,

En resposta al seu escrit, en representació de l'Associació de Veïns de Can Massuet, registre d'entrada número 4006 sobre la poda realitzada en la pujada de Can Massuet, dir-li:

- que les restes de poda que s'han produït durant la neteja d'aquest lloc i que van ser recollides i dipositades a la zona verda de sota del rocòdrom de Can Massuet, es van col-loca especialment en aquest lloc per poder procedir a la seva trituració amb total seguretat, la qual cosa el farà la setmana vinent.

- referent a les branques que han estat pocs dies al costat de la carretera, el motiu va ser una avaria en el camió que els devia transportar al lloc de la seva trituració.

De totes maneres en breus dies el probelma restarà solventat, li agraeixo la seva preocupació ja que es la meva, el perill d`'incendis en el nostre municipi és un risc que tots volem evitat.

Agraeixo el seu interès per millorar els serveis que dona l'Ajuntament als veïns.

Aprofito per saludar-vos molt cordialment

Salvador Corbalan
Regidor Brigada Municipal
Dosrius, 15 de juliol de 2011

3 comentarios:

  1. Se agradece una respuesta en condiciones,pero tengo la duda si todo lo que se vertió de las bolsas de la recogida de los restos vegetales que se depositaron,cuando el intento fustrado emprendido por el ayuntamiento con los sacos que dejabamos en la acera y que al final se lanzaron todo en ese lugar también se limpiará.Así como los tubos y todo el material,containers,alcantarillado etc,también se retirará.Es una zona verde,no un depósito municipal.Por tanto desearía pensar que ello será así y que todo en breve quedará como estaba antes de comenzar a verter.Repito no se trata de un improvisado almacen municipal.

    ResponderEliminar
  2. Encarna, no siguis esceptica. Si el Sr. Corbalan ha dit que ho farà, segur que ben aviat el veurem treballant " amb les seves propies mans ", que per aixó es va veure obligat a no baixar-se el sou de regidor, o es que en alguna ocasió ens ha enganyat?

    JORDI FORT
    PD: a veure si habiliteu el que sigui perquè m'accepti la meva compte de google.

    ResponderEliminar
  3. Muy bonita la instancia, pero hay que tener previsión,organización, visión , se avería el camión, utilizar la previsión, no me tire lo de la poda en el bosque, que Can Massuet no es un basurero o lo bajan a Argentona en la Deixalleria, que vds nos han enviado un full con esas indicaciones. Y no deje para mañana lo que hoy no se puede hacer, el fuego no respeta y la semana que biene, no me parece una contestación, hay que ser previsor, cuando organizas cualquier tema.

    Marga Silvestre.

    ResponderEliminar