martes, 5 de julio de 2011

Acció reivindicativa - Indignats Dosrius

El col·lectiu, d’Indignats Dosrius hem decidit continuar fent-nos sentir. Convoquem una marxa pacifica aquest Diumenge dia 10 a les 12:00 h. El punt de concentració serà l'esplanada de l'aparcament del mercat, prop de la rotonda del Vichy. La marxa ha de ser del tot pacífica, no pretenem ocasionar cap aldarull. Creuarem el mercat, fent-nos sentir, comunicant als ciutadans que trobarem al nostre pas els motius de la nostre indignació:



·         Les retribucions econòmiques injustificables de l'Alcalde i Regidors de Govern.

·         L'espoli democràtic del ple municipal en benefici d'una Junta de Govern manipuladora.

·         L'acomiadament injustificat de treballadors de l'ajuntament.

·         La manca de informació a la ciutadania de l'estat real del problemes del poble.



La marxa continuarà per el centre del poble i acabarà a la Plaça del comú, on llegirem un manifest reivindicatiu detallant els motius de la protesta i demandes a aquest equip de govern.



Demanem el suport de tots els veïns i entitats que vulguin afegir-s'hi.



PASSA-HO. !!!

3 comentarios:

  1. si estais de acuerdo,perfecto,no vallais.
    Si por el contrario estais en cotalmente en desacuerdo,ir y expresarlo con tranquilidad,pero con firmeza y no pienses que lo que no hagais lo haran el resto,o que no sirve para algo,Venga decidiros pero actuar en consecuenia a estas dos opciones, NO ESTAS DE ACUERDO= NO ASISTAS
    ESTAS DE ACUERDO= ASISTE

    ResponderEliminar
  2. Me parece perfecto, lo estaba hablando el otro dia con un vecino del pueblo, nosotros tenemos la culpa, hablamos mucho en corrillos y luego no hacemos nada!! Pues si yo iré y espero que se unan todas las personas que como yo nos han subido el I.B.I. por tener una charca para refescarnos, o es que en el próximo recibo nos descontarán un tanto por no tener piscina municipal en todo Dosrius. Pero eso si Sr. Alcalde ud. súbase el sueldo que no llega a fin de mes eh! QUE VERGÜENZA DE POLITICOS!!!

    ResponderEliminar
  3. Desde luego los políticos no tienen vergüenza. En época de crisis en vez de recortarse el sueldo los políticos se lo aumentan ( y no precisamente la subida del IPC)...... y luego hay familias que se quedan sin trabajo, sin casa e hipotecados de por vida. Ya vemos como funciona esto y ahora de forma descarada "ganar las elecciones = $$$$" al bolsillo del político que mandará los próximos 4 años.

    ResponderEliminar