jueves, 2 de febrero de 2012

Nombroses queixes

Ens estan arribant nombroses queixes per part dels veïns dels tres nuclis, preguntant per què des de l'Ajuntament (a la web de l'Ajuntament) no s'informa de temes com: no hi ha transport escolar, les escoles estan tancades, estat de les carreteres, etc. Possiblement sigui perquè l'informàtic que es dedicava a tot això ja no forma part de la plantilla. Simplement el van fer fora.
 

Des de la AVV estem enviant tota la informació que disposem a tots els socis que tenim el seu e-mail i a totes les entitats del municipi, així com publicar a la web i comunicar via twitter i facebook. Més no podem fer.
 

D'altra banda agrair la tasca que ha fet i està fent la brigada que em consta que han dormit menys de tres hores avui. Ànims companys.
 

Seguim en contacte.

4 comentarios:

  1. Aqui tenim radio macuto.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Mi pregunta es porque no tenemos -proteccion civil- en dosrius.

      Eliminar
    2. Uff da mucha faena y no podria dedicarme a promocionarme fuera de aqui, piensa que acumular sueldos y cargos dá mucha faena .

      Pep

      Eliminar
  2. Es cierto,he hablado con un trabajador de la brijada y me ha comentado que desde las tres de la madrugada,hanestado hechando sal por el municipio,felicidades por el trabajo bíen hecho,por lo que sí se han hecho actuaciones,pero la población está totamente desinformada,no hay canal de comunicación alguno y ka desinformación también es un grave peligro

    ResponderEliminar