lunes, 17 de enero de 2011

... I seguim amb el tema dels gossos

 Un soci, ens ha fet arribar aquest comunicat

"Ayer por la mañana, cuando mi madre apareció por el Bar, comentó que las gallinas que tenemos en casa, estaban TODAS muertas!! En el gallinero, habia un agujero y todas las gallinas dentro muertas, y una fuera, que intento escapar de sus captores, pero finalmente acabó igual que sus compañeras, brutalmente ASESINADA. La primera sensación es que algun gracioso entró, abrió y metió su perro para hacer la gracia, alguno con mucho tiempo libre.
Hoy domingo, aparecen unos chavales por aquí y me comentan algo sobre unas gallinas muertas también. Pensando en que era una broma me dice que tiene unas fotos. Fotos como esta:


Se ve a los dos perros que no han podido salir del gallinero donde han matado a sus últimas presas. No obstante antes ya habian pasado por 2 vecinos más con un total conocido de unas 30 gallinas muertas y conejos. Los perros se los ha llevado la perrera y no saldrán. Los perros no llevan CHIP por lo que no se sabe quien son los dueños. También llevaban collar, pero uno se le cayó en mi gallinero al entrar o salir por el agujero.
Esta vez solamente han sido gallinas, pero lo de perros sueltos puede llevar a algo peor si no se hace nada. En el bar sufrimos los actos vandalicos de perros sueltos que aparecen por aquí y rompen basuras, orinan y defecan por la terraza, y los dueños ni se inmutan, lo ven como normal dejar que el perro campe a sus anchas. Más control para los animales, por parte de sus dueños y de la administración pertinente antes de que pase algo peor, como en esta entrada de la AAVV de Can Massuet"


No entrarem en el tema que els veïns tinguin gallines o conills, però ... no permetrem que els gossos, ja que borden a la nit, els deixem solts i que facin el que vulguin. Tornem.... no es pot fer res?. 

Avís Tinença d'animals domèstics i de companyia

Cal que tinguem cura dels gossos i animals domèstics que tinguem a casa

Tornem a reiterar l'avís que va fer l'Ajuntament, on dèiem que s'han rebut reclamacions de diversos veïns del municipi, queixant-se dels sorolls que fan els gossos als vespres i de la bruticia que deixen als carrers.
És per això i per a una millor convivència entre veïns i veïnes, que cal que tinguem cura dels gossos i animals domèstics que tinguem a casa, tenint en compte el següent:

  1. Cal que els animals no vagin sols pel carrer
  2. Els animals no han de fer les seves necessitats a la via pública. Si ho fan, cal que ho recullim i ho netegem.
  3. Hem de tenir cura que no lladrin durant la nit, per tal que no molestin al veïnat i tothom pugui descansar i dormir.
  4. Cal que vagin ben alimentats i nets.
  5. És obligatori vacunar-los.
  6. És obligatori que portin la corresponent identificació, ja que en cas de pèrdua de l'animal es podrà localitzar el propietari.
  7. Cal tenir-los censats a l'Ajuntament.

Tot això, d'acord amb l'ordenança reguladora de la tinença d'animals domèstics i de companyia.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario