miércoles, 10 de agosto de 2011

Calella deixa marca a les xarxes socials (igual que aquí)

L'Ajuntament es registra a Facebook i a Twitter per “apropar” la informació al ciutadà
07/08/11 02:00 - calella - Teresa Márquez

El nou govern de CiU de Calella ha entès que la ciutat ha de tenir el seu lloc dins les xarxes socials i aquesta setmana ha obert dos perfils: un a Facebook i l'altre a Twitter “per fer arribar la informació que afecta la ciutat al major nombre de persones”. Amb el nom de “Calella és més”, aquesta entrada en el món de la comunicació digital i les noves tecnologies va acompanyada de la recuperació de la marca de ciutat que es va presentar fa dos anys i que fins ara ha dormit el son dels justos. La regidora responsable de l'àmbit, Lorena Sánchez (CiU), va dir en declaracions a Ràdio Calella que aquest només és el primer pas per tornar a posar la ciutat en el lloc que li correspon pel que fa a la comunicació i al contacte amb els veïns. Així, el perfil de Facebook serveix com a agenda virtual dels actes i també s'hi troben les informacions que genera el govern, tant a través de text com de material audiovisual. En el cas de Twitter, el mitjà serveix per transmetre amb molta més agilitat les incidències que sorgeixin en un moment determinat en el municipi.

Paral·lelament a aquesta activitat, que segons la regidora es complementarà l'any vinent amb una millora de la plana web, s'ha recuperat del fons del calaix una aposta decidida de fa dos anys per disposar d'una marca de ciutat, després de més de cinquanta anys com a destinació turística. La marca “Calella és més”, obra de la dissenyadora Gisela Toll, havia de donar resposta a una de les mancances greus detectada pel pla d'acció local de turisme, encarregat per l'anterior mandat per impulsar el principal motor econòmic de la població. En aquest temps, i sigui tant per manca de diners com de consens entre sector públic i privat, la marca va quedar completament oblidada i ara es recupera a través de les xarxes socials amb la intenció, segons Lorena Sánchez, “que la gent la comenci a relacionar amb Calella i el millor escenari és, sens dubte, internet”.

Igual que aquí

Font: El Punt

No hay comentarios:

Publicar un comentario