domingo, 10 de abril de 2011

Burocràcia (per no posar una altra "r")

Bona tarda (a l'agent de seguretat de la porta) 
Bona tarda. El jutjat està tancat. On va vostè?

 A la Junta Electoral 
Està tancat

Perdoni, però he vingut aquest matí i m'han dit que l'horari era de 4 a 8 del vespre.
Un moment. No es mogui d'aquí. 

La dona de la neteja no deixava de mirar-me. I lògicament no em moc. El personatge porta una porra i el meu cos no està per a molts trots. Es dirigeix ​​tot recte a la junta electoral i torna. Pot passar em diu. Deixo les meves claus, el mòbil, les monedes (el mateix que vaig fer al matí, que ja ho havia intentat) i em diu "no cal passi per fora de l'arc de seguretat". Bé. No entenc res, però ho agraeixo. 

Arribo a una sala plena de papers, ordinadors, prestatgeries i un funcionari o empleat públic, no ho sé. Li presento una petició per poder utilitzar el gimnàs de l'Escola del Pi amb la finalitat de dur a terme la mesa de debat electoral. 

Pregunta: Això que és?

Com. Una petició per un espai que ja està cedit a la Junta Electoral per a dur a terme un acte amb totes les formacions polítiques.

Voste sap quantes còpies he de quedar-me? 

No

Em quedo dos per si de cas. Ja està

Ja està? I la inscripció en registre?

Et poso el segell de la junta electoral

¿I el número de registre? 

No tenim Et poso la data i en boli l'hora en què s'ha presentat. 

Sense comentaris

Ens contestaran el 23 de maig, el dia de la revetlla de Sant Joan o directament no ens contestaran?. Els números de telèfon que consten a la Generalitat respecte a aquesta junta, no exisiteixen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario